ایران بر حمایت همه جانبه خود از ملت و دولت سوریه تاكید دارد
نوشته شده توسط : sadis

'حسین امیرعبداللهیان' این سخنان را امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا و در پاسخ به سووالی درباره اظهارات اخیر وزیر امور خارجه تركیه بیان كرد.

روزنامه رادیكال چاپ تركیه روز شنبه به نقل از داود اوغلو، وزیر امور خارجه این كشور مدعی شده بود كه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در زمان حاضر حمایت خود از دولت بشار اسد، رییس جمهوری سوریه را نسبت به سال گذشته میلادی كاهش داده اند.

معاون وزیر امور خارجه در واكنش به این اظهارات با اعلام حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه گفت: ما اطمینان داریم مردم سوریه در سایه طرح اصلاحات آقای بشار اسد، رییس جمهوری این كشور در مسیر تكمیل روند اصلاحات و مقابله با مداخله خارجی گام های مستحكم خود را تداوم خواهند بخشید.

امیرعبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران راه حل سیاسی و حمایت از مطالبات مردم سوریه كه مورد اهتمام جدی رییس جمهوری بشار اسد قرار گرفته است را مناسب ترین راهكار می داند.

معاون وزیر امور خارجه با تاكید بر ضرورت پرهیز برخی طرف های بین المللی و منطقه ای نسبت به اقدامات شتابزده و حمایت از مسلح كردن مخالفان خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی ایران مسوولیت هر گونه تشدید بحران را متوجه كشورهایی می داند كه از بی ثباتی و نا امنی در سوریه حمایت می كنند.

سیام**2026





:: برچسب‌ها: د ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: